Betala för trevligt bemötande

Här postar du övriga inlägg relaterade till Asperger.

Moderatorer: Alien, marxisten, atoms

Inläggav antonius » 2021-07-05 13:33:58

Sheyen skrev:Va?

Det var när det fastnade tuggummi i håret på, jag tror det var på ditt barn. Är själv håröm och blev ofta tvångsklippt som bestraffning när jag var barn, så man såg ut som en lägerfånge, detta under en tid när alla killar hade hår ner till axlarna, så jag har en hel del hårfobier jag med... :-)063
antonius

Anslöt: 2012-12-06

Inläggav Sheyen » 2021-07-05 13:36:03

antonius skrev:

Det var när det fastnade tuggummi i håret på, jag tror det var på ditt barn. Är själv håröm och blev ofta tvångsklippt som bestraffning när jag var barn, så man såg ut som en lägerfånge, detta under en tid när alla killar hade hår ner till axlarna, så jag har en hel del hårfobier jag med... :-)063

Haha vad sjukt. Jag minns inte tuggummiincidenten alls, faktiskt. Vet inte varför. Men det känns inte som ett osannolikt scenario.
Sheyen

Anslöt: 2010-10-24

Inläggav antonius » 2021-07-05 13:43:34

Sheyen skrev:
antonius skrev:

Haha vad sjukt. Jag minns inte tuggummiincidenten alls, faktiskt. Vet inte varför. Men det känns inte som ett osannolikt scenario.

Det är flera år sedan, du får fråga Fenren, han minns säkert... :-)063
antonius

Anslöt: 2012-12-06

Inläggav slackern » 2021-07-05 22:51:48

Får man ett trevligt bemötande från prostituerade när man betalar? Eller vad är det som diskuteras?
slackern

Anslöt: 2010-10-26

Återgå till Övriga Aspergerfrågor

Logga in