Annorlunda stil? (Omröstning)

Här postar du övriga inlägg relaterade till Asperger.

 Moderatorer: Alien, atoms

Har du en uppseendeväckande stil? (Kläder, hår, kroppsutsmyckning)

Omröstningen slutade 2008-03-17 21:54:07

Nej
20
51%
Ja
14
36%
Felaktigt ställd fråga
5
13%
 
Antal röster : 39

Inläggav earlydayminer » 2008-03-13 12:11:23

Titti skrev:
earlydayminer skrev:Du får köra på ditt "Vill du inte ha mig som jag är så är det inte mig du vill ha" :)

Det är en påminnelse till mig själv när det kör ihop sig och jag tvivlar på allt möjligt, inte minst på mig själv och mitt eget värde (i relation till andra). Låter kanske mer självsäkert än det är och du är den första som kommenterat det faktiskt.

På jobbet är det egentligen inte just mig som person de vill ha utan mig i min yrkesroll och det är inte riktigt samma sak. Å andra sidan är jag betydligt mer sårbar privat än på jobbet. Det finns inte i samma dimension ens... :wink:


Jag tycker det är förnuftigt. Jag har själv små motton som driver mig framåt när tiden går bakåt.

Och du har så rätt. :)
Senast redigerad av earlydayminer 2011-05-04 11:58:24, redigerad totalt 1 gång.
earlydayminer
 
Inlägg: 12419
Anslöt: 2008-03-11
Ort: Wermland

Inläggav earlydayminer » 2008-03-13 12:14:44

catasa skrev:Lite annorlunda, än dom flesta. Gillar färger och hattar. Hattar tror jag ofta att folk uppfattar som att man har på sej för att söka uppmärksamet. Men så är det inte när det gäller mej, jag har det för att jag tycker det är snyggt och roligt. För min egen del.


Jag tycker hattar är grymt!
Jag tror jag skulle passa i en hög hatt.

1800-talet är kärlek.
Och början av 1900-talet.

1920, geez.. Superb!
Senast redigerad av earlydayminer 2011-05-04 11:58:24, redigerad totalt 1 gång.
earlydayminer
 
Inlägg: 12419
Anslöt: 2008-03-11
Ort: Wermland

Inläggav rapchic » 2008-03-13 12:25:03

hmm jag kanske ska börja uppifrån.
hag har en blandning mellan långt hår och page (page fran och långt bak)
men det viktigaste är att om jag inte vill göra nån frisyr (oftast) ska man kunna bara dra en kam genom håret högst göra en slarvknut i nacken med en hårsnodd
har inga percingar men det är för att det inte funkar när man tränar karate :( annars skulle jag ha en i näsan

tatueringar ska jag skaffa när jag har råd (om tusen år eller nått) men jag har redan bestämt många motiv

kläder först och främst ska dom vara bekväma men jag ska tycka om dom också som tex hade inte kjol förrns för några år sen då jag hittade det underbara plagget kortkort har få kjolar som går längre än till mitten av låret. annars baggie jeans, jag gillar färger (kanske för att jag hade en period då jag bara bar svart nog för det kan jag göra nu också)
och mina klädvad brukar spegla mina specintressen (tex nu när det är kina och japan har jag en mandarin klänning i orange, rött med lite lila)
just nu har jag en väst med kinesiska lyckotecken på tex.
jag brukar också köpa kläder på second hand eller ärva mkt
(har måånga klädesplagg) och om jag köper jeans på second hand brukar dom snabbt sys om till en kortkort kjol
det är så synd på vintern kan man inte ha kortkort :(

skor då är det street/skejtarskor för jag har breda skor så inga andra funkar om inte det är sommar då är det flipflop eller högklackat
och jag har en regel att jag ska kunna slåss och springa i alla mina kläder
så nu har jag lärt mig att springa i högklackat (stilettklackat är också bra vapen ;) )

smycken.. det mest utmärkande är väl attjag ska ha STORA örhängen (ju större ju bättre) för annars glömmer jag att jag har dom och märker inte om jag tappar dom. jag äälskar också fotlänkar men jag har så breda fotleder att det är sällan jag hittar några som passarr :(
annars så är övriga smycken oftast såna som speglar mina spec intressen eller allmänt exotiska
Senast redigerad av rapchic 2011-05-04 11:58:24, redigerad totalt 1 gång.
rapchic
 
Inlägg: 4280
Anslöt: 2008-02-22
Ort: Lycksele

Inläggav rapchic » 2008-03-13 12:27:59

ja brukar ha sjal ibland också men bara så det täcker håret inte halsen
men jag är inte muslim det är mest för att det är praktiskt
Senast redigerad av rapchic 2011-05-04 11:58:24, redigerad totalt 1 gång.
rapchic
 
Inlägg: 4280
Anslöt: 2008-02-22
Ort: Lycksele

Inläggav weasley » 2008-03-13 13:31:22

MsTibbs skrev:Om jag fick välja fritt, skulle jag ha bara svarta kläder, konstgjort rött hår, skarp sminkning, bekväma kängor och roliga smycken i bla läder och metall. Nitar är inge fel. Tyvärr är man så illa tvungen att se normal ut för att få nån respekt här i världen, dessutom är jag för lat och fattig för att hålla på med smink och färgat hår varje dag...


Men...!

Respekt är något man får när man är sej själv. Så är det iaf i MITT huvud. Var det du vill vara, gör det du vill göra, för att DU tycker att du klär i det.

JUST DO IT!

:-D
Senast redigerad av weasley 2011-05-04 11:58:24, redigerad totalt 1 gång.
weasley
 
Inlägg: 9949
Anslöt: 2007-04-18
Ort: eth0

Inläggav weasley » 2008-03-13 13:45:27

pH skrev:Att minska valsituationer var en tanke ni gav mig, antingen genom att ansluta sig till en stil eller en yrkesmässig dresscode, eller genom att ha tydliga regler eller en koordinerad garderob, eller genom att alltid bära samma eller liknande kläder.


Ja, jag tycker det är väldigt skönt att slippa fundera inför klädvalet... jag menar; jag HAR fortfarande vissa kläder jag tycker bättre om än andra, men i princip kan jag bara sticka in handen i lådan, röra runt, och få fram en fullt bärbar kombination!


pH skrev:Att känslighet mot tryck, skav och beröring kan påverka valet av kläder verkar också troligt.


Absolut! Så är det för mej åtminstone!
Jag äger tex inga jeans numera. Har aldrig klarat av jeans en längre period. De klämmer och sitter åt och är hårda i tyget. Stretchjeans funkar, men nu är jag så van vid svarta byxor att det känns märkligt med blått.


pH skrev:Ointresse för, eller svårighet att upfatta, mode eller sociala konvenanser kan givetvis påverka val av stil. Praktiska skäl och en pragmatisk inställning till klädsel likaså.


Jag skulle vilja säga att jag har ett genuint ointresse för trender. Däremot har jag ett genuint intresse för kläder. De ska vara ordentligt sydda, i bra material, det är viktigt hur sömmarna ser ut. Tröjor får gärna vara förstärkta i axelsömmen tex.


pH skrev:Oavsett vad anledningen är till den stil man har så kan det ju påverka hur omgivningen uppfattar en. Särskillt människor man inte känner. Att läsa av andra människors reaktioner kan ju vara svårt vid AS.


Jag vet inte riktigt hur andra uppfattar mej. Jag har fått kommentarer vid enstaka tillfällen att jag inte "uppför mej som jag ser ut" och liknande - jag fattar aldrig vad som menas egentligen. Någon gång fick jag höra att jag ser "farlig" och "mystisk" ut. Lika ofattbart det.



pH skrev:Jag tycker att det blir intressant att fundera kring om stil blir ytterligare en svårighet i mötet med andra människor eller en strategi att styra och bemöta andras reaktioner. Jag tar tacksamt emot fortsatta tankar och funderingar kring stil.


Personligen är jag övertygad om att jag bör ha på mej det jag trivs med. De fördomsfulla reaktioner jag kan råka ut för... tja... jag brukar inte fatta om de skulle vara riktade mot mej PERSONLIGEN - jag tar de flesta kommentarer om min klädsel mest som... ja, kommentarer om min klädsel.
Fast jag har börjat inse att många har sin innersta personlighet fästa i kläderna, och en kommentar om någons klädsel kan tydligen vara oerhört sårande eftersom man då dissar hela personen, inte bara dess tröja. Obegripligt.

Roligt att få berätta om sin klädsel såhär. Jag har nog aldrig gjort det. Skoj! :-D
Senast redigerad av weasley 2011-05-04 11:58:24, redigerad totalt 1 gång.
weasley
 
Inlägg: 9949
Anslöt: 2007-04-18
Ort: eth0

Inläggav earlydayminer » 2008-03-13 14:38:09

weasley skrev:
JUST DO IT!


Shit vad sjukt.

Jag skrev tidigare "Jag har själv små motton som driver mig framåt när tiden går bakåt."
"JUST DO IT!" var just det jag tänkte på. Det fick jag när en av mina bröder skulle lära mig 360 flip med brädan. Då sa han "Tänk 'Just do it!' som i reklamen för Nike".
Senast redigerad av earlydayminer 2011-05-04 11:58:24, redigerad totalt 1 gång.
earlydayminer
 
Inlägg: 12419
Anslöt: 2008-03-11
Ort: Wermland

Inläggav MsTibbs » 2008-03-13 14:49:40

weasley skrev:
MsTibbs skrev:Om jag fick välja fritt, skulle jag ha bara svarta kläder, konstgjort rött hår, skarp sminkning, bekväma kängor och roliga smycken i bla läder och metall. Nitar är inge fel. Tyvärr är man så illa tvungen att se normal ut för att få nån respekt här i världen, dessutom är jag för lat och fattig för att hålla på med smink och färgat hår varje dag...


Men...!

Respekt är något man får när man är sej själv. Så är det iaf i MITT huvud. Var det du vill vara, gör det du vill göra, för att DU tycker att du klär i det.

JUST DO IT!

:-D


Jag var skinhead med chelsea-cut (3mm), tunga stålhättekängor, lappad jeansjacka med massor av konstiga märken på, piercing och stark smink i bra lång tid före jag var tvungen att inse faktum. Tyvärr... ;) Sen tröttnade jag iofs på de gorillor jag appellerade också. Svarta kläder (och ibland rött hår) är en halvkompromiss, som appellerar till MIN preussiska militärsjäl!
Senast redigerad av MsTibbs 2011-05-04 11:58:24, redigerad totalt 1 gång.
MsTibbs
 
Inlägg: 22872
Anslöt: 2007-07-30
Ort: 127.0.0.1 Spindelnätet Karlstad i Värmland

Inläggav underjord » 2008-03-13 17:06:47

Det mest uppseendeväckande med min klädstil är väl att jag har till synes samma kläder jämt. Jag byter underkläder regelbundet, men annars har jag samma kängor, samma byxor, samma stickade tröja och samma jacka vare sig jag går på bio, teater, restaurang, promenad, konsert eller vad det nu är. Surkäringar kommenterar ibland högt och ibland med minspelet.

Två undantag:
1. Om jag ska ut och svettas någonstans byter jag till en annan uppsättning kläder. När jag åker skidor (vilket tyvärr inte blir så ofta nu för tiden, med tanke på snösituationen) har jag alltid samma skidbyxor, samma anorak, samma allt ungefär.
2. När det är sommarvärme byter jag till sommaruppsättningen: kortbyxor och sandaler (med strumpor i: "Hah, in your face, modeslavar!").

Sammanfattningsvis har jag tre klädesuppsättningar: svettas, casual och sommarvärme.

När jag väl satt på mig en viss uppsättning har jag den på mig så länge det går. Jag har gärna snygga kläder på mig, men jag orkar inte lägga ner så mycket energi på att få det rätt, så då passar "uniformerna" bäst. Då får jag även över energi till annat som jag hellre ägnar mig åt. Jag har upptäckt att jag passar bäst i mörka färger, så det kör jag på.

Modet följer jag inte med i, men någon gång vart tionde år sådär råkar det jag har på mig bli inne ett tag.
Senast redigerad av underjord 2011-05-04 11:58:24, redigerad totalt 1 gång.
underjord
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 4420
Anslöt: 2006-01-12

Inläggav rapchic » 2008-03-13 17:39:28

den mest udda kommentaren jag hört om kläder var en über kristen kille som sa
"dom som går klädda helt i svart är satanister"
och det var under perioden jag bara var klädd i svart och var vääldigt kristen :lol:
Senast redigerad av rapchic 2011-05-04 11:58:24, redigerad totalt 1 gång.
rapchic
 
Inlägg: 4280
Anslöt: 2008-02-22
Ort: Lycksele

Inläggav underjord » 2008-03-13 17:48:21

Wow, en kristen satanist... :roll:
Senast redigerad av underjord 2011-05-04 11:58:24, redigerad totalt 1 gång.
underjord
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 4420
Anslöt: 2006-01-12

Inläggav Mystiqa » 2008-03-13 19:37:58

När jag gick på gymnasiet började jag hitta en stil som passade mig. Den mörka stilen, goth. Gick med långa svarta kjolar och tröjor. Kängor. Svart hår. Jävligt mycket svart smink, svart läppstigt och svarta naglar. Det kändes som mig ungefär. Lite deppigt, lite dra mig undan,mystisk. Men jag tyckte även att dne stilen är super snygg och sexig. Magi över det. Jag klädde mig så tills jag var 21 ungefär. Då började jag tycka om färger.

Så nu klär jag mig väldigt blandat, mycket färg, gärna lite speciellt. Så man syns. Jag gillar inte att vara en i mängden. Tycker om att experimentera med kläder och smink. Mode har jag struntat i. Men nuförtiden har jag börjar bli medveten om vad som är mode. Men synd att det är så dyrt bara!

Annars så har jag kläder som jag hade när jag var 14:P en del trasiga och slitna också. Så är det med lite pengar....jag köper kläder några gånger om året. 4 gånger om året ungefär för ca 1000 kr varje gång.
Senast redigerad av Mystiqa 2011-05-04 11:58:24, redigerad totalt 1 gång.
Mystiqa
Inaktiv
 
Inlägg: 616
Anslöt: 2006-04-22

Inläggav MsTibbs » 2008-03-13 19:47:27

rapchic skrev:den mest udda kommentaren jag hört om kläder var en über kristen kille som sa
"dom som går klädda helt i svart är satanister"
och det var under perioden jag bara var klädd i svart och var vääldigt kristen :lol:


Haha! Been there, done that! Inte nog med svarta kläder, svart smink, drake om halsen och "självskadebeteende" tar endel som ytterligare bevis... :roll: Tyvärr verkar det seriöst som en hel del folk verkligen TROR att svartklädda folk på festivaler med upp och nervända kors om halsen faktiskt är satanister... :evil:
Senast redigerad av MsTibbs 2011-05-04 11:58:24, redigerad totalt 1 gång.
MsTibbs
 
Inlägg: 22872
Anslöt: 2007-07-30
Ort: 127.0.0.1 Spindelnätet Karlstad i Värmland

Inläggav rapchic » 2008-03-13 20:56:40

MsTibbs skrev:
rapchic skrev:den mest udda kommentaren jag hört om kläder var en über kristen kille som sa
"dom som går klädda helt i svart är satanister"
och det var under perioden jag bara var klädd i svart och var vääldigt kristen :lol:


Haha! Been there, done that! Inte nog med svarta kläder, svart smink, drake om halsen och "självskadebeteende" tar endel som ytterligare bevis... :roll: Tyvärr verkar det seriöst som en hel del folk verkligen TROR att svartklädda folk på festivaler med upp och nervända kors om halsen faktiskt är satanister... :evil:


nog för jag var helt klädd i svart så hade jag ett "rättvänt" kors och fick ändå den kommentaren

och smink glömde jag nämna...
jag sminkar mig sälla men när jag gör det brukar jag oftast köra på att försöka få mina ögon att se ut som kattögon
eftersom jag är super snygg :wink: så märks det inte när jag inte sminkar mig (altså det ser ut som jag jämt är lagom sminkad) så när jag för ovanlighetens skull sminkar mig syns det rejält :D
Senast redigerad av rapchic 2011-05-04 11:58:24, redigerad totalt 1 gång.
rapchic
 
Inlägg: 4280
Anslöt: 2008-02-22
Ort: Lycksele

Inläggav MsTibbs » 2008-03-13 21:02:00

rapchic skrev:
MsTibbs skrev:Haha! Been there, done that! Inte nog med svarta kläder, svart smink, drake om halsen och "självskadebeteende" tar endel som ytterligare bevis... :roll: Tyvärr verkar det seriöst som en hel del folk verkligen TROR att svartklädda folk på festivaler med upp och nervända kors om halsen faktiskt är satanister... :evil:


nog för jag var helt klädd i svart så hade jag ett "rättvänt" kors och fick ändå den kommentaren


Japp, samma för mig personligen. Jag är kristen och gillar svart. Men inte ens de flesta med upp och nervända tror jag ens är satanister egentligen, mer att symbolen "hör till" stilen.
Senast redigerad av MsTibbs 2011-05-04 11:58:24, redigerad totalt 1 gång.
MsTibbs
 
Inlägg: 22872
Anslöt: 2007-07-30
Ort: 127.0.0.1 Spindelnätet Karlstad i Värmland

Inläggav rapchic » 2008-03-13 21:14:47

MsTibbs skrev:
rapchic skrev:
MsTibbs skrev:Haha! Been there, done that! Inte nog med svarta kläder, svart smink, drake om halsen och "självskadebeteende" tar endel som ytterligare bevis... :roll: Tyvärr verkar det seriöst som en hel del folk verkligen TROR att svartklädda folk på festivaler med upp och nervända kors om halsen faktiskt är satanister... :evil:


nog för jag var helt klädd i svart så hade jag ett "rättvänt" kors och fick ändå den kommentaren


Japp, samma för mig personligen. Jag är kristen och gillar svart. Men inte ens de flesta med upp och nervända tror jag ens är satanister egentligen, mer att symbolen "hör till" stilen.


jag vet bara om en satanist och jag har ändå känt många "svartklädda" som sagt för de flesta är det nog bara en associar (stavning?)
Senast redigerad av rapchic 2011-05-04 11:58:25, redigerad totalt 1 gång.
rapchic
 
Inlägg: 4280
Anslöt: 2008-02-22
Ort: Lycksele

Inläggav earlydayminer » 2008-03-13 21:18:13

Haha, ojoj. Högstadiet, Gymnasiet..Vilka tider!

Själv minns jag att jag gick i baggy jeans, skatepjux och fick nästan min antifacism t-shirt påtänd av en oi-punkare, tidigare samma dag så hade min fd överste till rektor bett mig vända min t-shirt in och ut.

Jag gick också med amnesty & afrika pins. Gissa hur det var när jag gick med två vänner en kväll på stan och träffade på 8-10 skinheads. 2 av dem var barndomsvänner men jag fick ändå en salivboll rakt i ansiktet av en snubbe i gänget.

Det är så jäkla sjukt. Men självklart skall det vara rättvist, kan inte den extrema högern använda plagg med förargelse-väckande propaganda så ska väl inte heller någon annan få använda det. Även om jag tycker att jag har rätt och är hundra på att mitt sätt att se omvärlden på är betydligt mer intelligent och korrekt.

Synd att det är så mycket våld, annars skulle jag nog fortfarande använda liknande propaganda. Jag vill inte utsätta mig eller min familj i fara.

Det är lite synd att det ska vara så jävla ytligt. Ursäkta att jag svor men det gör mig förbannad. Även på mig själv. :x icon
Senast redigerad av earlydayminer 2011-05-04 11:58:25, redigerad totalt 1 gång.
earlydayminer
 
Inlägg: 12419
Anslöt: 2008-03-11
Ort: Wermland

Inläggav Mystiqa » 2008-03-14 12:30:56

hehe apropå smycken....jag bärde ofta rättvända pentagram men det var pga min reiligion wicca då.
Senast redigerad av Mystiqa 2011-05-04 11:58:25, redigerad totalt 1 gång.
Mystiqa
Inaktiv
 
Inlägg: 616
Anslöt: 2006-04-22

Inläggav ford » 2008-03-14 13:19:04

Mitt utseende är på inget sätt extremt, trots (eller på grund av) att jag är totalt ointresserad av "innestatus", mode samt opraktiska, obekväma kläder.

Kläder skall vara

*Rejäla
*Neutrala och tidlösa till utseendet
*Sköna
*Slitstarka
*Hela
*Rena
*Ändamålsenliga
...och praktiska! :D

Min personlighet uttrycker jag genom mitt skägg och mitt långa hår (som är rent och borstat, men som i övrigt är- och skall förbli befriat från sprayer, geléer, färger och andra konstigheter).

-Och tro inte att jag någonsin kommer at tatuera-, pierca- eller plastikoperera mig/hitta på något annat skit, för att förstöra det natuliga utseende, som jag fötts med!

-Fysisk aktivitet, utomhusvistelse och ett rakt igenom sunt och rejält leverne, som ger positiva bieffekter, i form av ett friskt utseende och en sund kropp är jag däremot stor anhängare av.

-Varför göra allting så onaturligt, märkvärdigt och utseendefixerat, i dagens samhälle?
Senast redigerad av ford 2011-05-04 11:58:25, redigerad totalt 1 gång.
ford
 
Inlägg: 6673
Anslöt: 2006-03-14
Ort: Skåne

Inläggav Savanten Svante » 2008-03-14 13:28:55

ford skrev:Mitt utseende är på inget sätt extremt, trots (eller på grund av) att jag är totalt ointresserad av "innestatus", mode samt opraktiska, obekväma kläder.

Kläder skall vara

*Rejäla
*Neutrala och tidlösa till utseendet
*Sköna
*Slitstarka
*Hela
*Rena
*Ändamålsenliga
...och praktiska! :D


Sådär ungefär?

[img]http://www.soldf.com/images/s_m90l5.jpg[/img]

Ibland går jag i kängor. För att jag gillar det. Jag gillar militära kläder också, men DÄR jag gör en stilpoäng. ICKE att jag skulle gå i en korrekt hel uniform i det civila.

Synd att det här med militärt överskott har utarmats.
Senast redigerad av Savanten Svante 2011-05-04 11:58:25, redigerad totalt 2 gånger.
Savanten Svante
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 10005
Anslöt: 2007-03-13
Ort: Utility muffin research kitchen

Inläggav earlydayminer » 2008-03-14 13:28:59

Evolution?

Det kan också vara så att vi pressar oss själva mer och mer för varje år som går.
Men en dag kommer vi alla ångra oss för att vi inte spendera mer tid till att uppskatta och älska varandra, eller åtminstonde acceptera varandra istället.

När ett kärnvapenkrig bryter loss. Mellanöstern blir förbannade på USA, Nordkorea blir lyckliga, tänker "wiiie, nu jävlar" och joinar. Ryssland blir helt till sig och börjar droppa tsar bomba överallt, då är vi där sen. En del är aska, en del ser ut som friterad kyckling. Där fick man för att man var märkvärdig.

Nej, haha. Förlåt nu tog jag allt i. :lol:
Senast redigerad av earlydayminer 2011-05-04 11:58:25, redigerad totalt 1 gång.
earlydayminer
 
Inlägg: 12419
Anslöt: 2008-03-11
Ort: Wermland

Inläggav Bjäbbmonstret » 2008-03-14 13:41:14

ford skrev:-Och tro inte att jag någonsin kommer at tatuera-, pierca- eller plastikoperera mig/hitta på något annat skit, för att förstöra det natuliga utseende, som jag fötts med!


Tack Ford! Det är precis min inställning!
Senast redigerad av Bjäbbmonstret 2011-05-04 11:58:25, redigerad totalt 1 gång.
Bjäbbmonstret
 
Inlägg: 10578
Anslöt: 2007-11-15
Ort: Mälardalen

Inläggav MsTibbs » 2008-03-14 15:27:00

Savanten Svante skrev:Ibland går jag i kängor. För att jag gillar det. Jag gillar militära kläder också, men DÄR jag gör en stilpoäng. ICKE att jag skulle gå i en korrekt hel uniform i det civila.

Synd att det här med militärt överskott har utarmats.


Instämmer fullständigt! Militära persedlar skall icke sammanblandas med civila dylika! Uniform skall endast användas i motsvarande korrekt situation, det enda jag frivilligt gör i min uniform är köper bensin påväg till/från övningar, jag gillar inte ens det. Själv har jag "militärstil" i synnerhet på festival, men då syftar jag till svart basker/combatkeps, svarta braller med fickor vid knäna, svarta kängor, dogtag och barsk min. My own army mer altså ;)
Senast redigerad av MsTibbs 2011-05-04 11:58:25, redigerad totalt 1 gång.
MsTibbs
 
Inlägg: 22872
Anslöt: 2007-07-30
Ort: 127.0.0.1 Spindelnätet Karlstad i Värmland

Inläggav Savanten Svante » 2008-03-14 15:29:53

Alltså.. jag går INTE i korrekt uniform, men går gärna i militära kläder.

Missförstår vi varandra nu?

Som civilist gör jag alltså en POÄNG av att INTE ha korrekt uniform (även om jag tror jag har grejer nog för att göra det med m59)
Senast redigerad av Savanten Svante 2011-05-04 11:58:25, redigerad totalt 1 gång.
Savanten Svante
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 10005
Anslöt: 2007-03-13
Ort: Utility muffin research kitchen

Återgå till Övriga Aspergerfrågor



Logga in